نمونه فایل بریف برای کمپینهای دیجیتال
در کسب و کارها، حفظ تعادل برای پروژههای خلاقانه مشکل است. باید مطمئن شوید که آنها در مسیر درست باقی میمانند و ساختار آنها را به اندازهای افزایش ندهید که شبیه الگو شوند. بنابراین، کمترین ساختار بیشترین فضا برای خلاقیت را فراهم میکند. حالا باید اطمینان حاصل کنید که ایدهها و سرفصلهای ارائه شده مطابق با زمانبندیها، راهنماییهای برند و هدف شما باشند. در نتیجه، شما به یک سند برای شرح وضعیت فعلی، هدف، محتوا و زمانبندی پروژه خود نیاز دارید که در کسب و کار ما آن را بریف مینامیم
من امیر مرتضیزاده، با اشتراک نمونهای از فایل بریف که در سالهای گذشته از آن بهره بردهام، به شما کمک میکنم تا از آن استفاده کنید.
نکات تکمیلی:
+این فایل یک نمونه برای آشنایی بیشتر با بریف هست و شما باید متناسب با برند و کسب و کار خودتون در بخشهایی از اون تغییرات لازم را اعمال کنید.
دیدگاهتان را بنویسید