نمونه تقویم محتوایی برای سوشال مدیا
تولید و انتشار محتوا در شبکههای اجتماعی به عنوان یکی از اصولیترین و مهمترین جنبههای دیجیتال مارکتینگ شناخته شده و به خصوص در سال 1403 به اهمیت آن افزوده خواهد شد. داشتن یک استراتژی و تقویم محتوایی منسجم و دقیق میتواند به طراحی موثرتر محتوا کمک کرده و در نتیجه، بهبود دیده شدن برند و دستیابی به اهداف مدنظر شما را تسهیل نماید.
من امیر مرتضیزاده، با اشتراک نمونهای از تقویم محتوایی که در سالهای گذشته از آن بهره بردهام، به شما کمک میکنم تا از آن استفاده کنید. این تقویم، به شما این امکان را میدهد تا تمامی محتواهای خود را به صورت سازمانیافته و با رعایت زمانبندی مشخصی برنامهریزی کنید و به دقت در اجرای آنها پیش برید.
نکات تکمیلی:
+ با استفاده از گوگل شیت، قابلیت به اشتراکگذاری با تمام اعضای تیم و امکان تگ و منشن کردن یا افزودن کامنتها برای همدیگر را دارید و میتونید به راحتی از ایده تا اجرا را باهم هماهنگ کنید.
+این تقویم محتوایی نه تنها مختص اینستاگرام نیست بلکه به شما اجازه میدهد که هر شبکه اجتماعی دیگری را نیز در آن جایگزین یا اضافه کنید.
دیدگاهتان را بنویسید